 |
 | Organizacja i dyskusja poza-growa |  |
Beamhit
Machine God
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 157 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Pią 18:41, 15 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ok.
To coś dla twardzieli. 35 dungeonów z mega bossem na końcu.
Ten Dungeon Crawl zabija.
Zasady 3.5 oczywiście, świat Greyhawk.
Kto gra?
Gris, wronek i Zook (czy jakoś tak).
I dodatkowo wstępnie zapisuję Lefisa, krisa i Drożdża.
Tak tak - sesja na 6 osób. Dodatkowo macie na start 3 poziom (czyli możliwość gry postacią o ECL +1 lub +2.
Pointbuy 32. HP na poziom to połowa + 2. By dać wam szansę moje robaczki, macie Action Pointy.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
Drożdż
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 10 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: CZawa |
|
 |
Wysłany: Pią 22:44, 15 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
E to ja chce potwierdzić swoją obecność!
Dobra co do klas i ras, może się dogadamy to będziemy mieli, MOŻE, większe szanse na przeżycie.
Ja optuje za człowiekiem Rangerem na two wepon fighting.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Beamhit
Machine God
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 157 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Sob 18:39, 16 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Spolo. Jak złoży się Seginusa do kupy, zrobi się tego logina (łącznie z ranga pokazującą poziomy i awatarem).
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Beamhit
Machine God
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 157 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 11:14, 17 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ok. Sa następujace zasady:
1/6 skarbu drużynowego idzie na sierotki.
Możesz używać simple weapon (ale nie może być ona magic i masterwork).
Zwykłe ubranie możesz mieć (bez magicznych zdolności).
Wyżywienia możesz mieć przy sobie na jeden dzień.
Nie możesz posiadac magicznych przedmiotów.
Nie możesz pożyczać magicznych przedmiotów od innych, nawet na 1 rundę.
No i ten tego, forsy też nie nosisz.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
krismilka
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 11:19, 17 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Dobra widzę że zero zabawy więc zrobię cobie wsparcie ogniowe czyli sorcerera.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
krismilka
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 11:57, 17 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Sądzę że sorcerer bardziej się nadaje do metamagii bo nie musi zapamiętywać czaru z metamagią tylko wydaje slot odpowiedni dla spell + metamagia. Chyba że Zook zrobisz Incantatrix (prestiżówka dla wizarda-specjalisty nekromanty) wtedy na którymś lvl będziesz miał obniżenie kosztów metamagii o 1 slot (maksymalnie do 1). Poza tym item creationy to typowo wizardowskie fity (może je wizard wybierć jako klasowe bonus fity)
tabelka kosztów współczynników
8 – 0
9 – 1
10 – 2
11 – 3
12 – 4
13 – 5
14 – 6
15 – 8
16 – 10
17 – 13
18 – 16
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Zook
Dołączył: 16 Wrz 2006 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 13:17, 17 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ja gram wizardem
I właśnie o to chodzi kris żebyś wziął metamagię a ja wezmę atuty tworzenia przedmiotów.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
 |
 | |  |
Beamhit
Machine God
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 157 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 13:27, 17 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Przypominam, że klasy rzucające czary spontanicznie (bard, sorcerer) rzucają dłużej czar z metamagią.
Jeżeli czar rzuca się jako standardowa akcja - rzuca się jako pełna akcja.
Jeżeli czare rzuca się jako pełna akcja - rzuca się go jako dwie pełne akcje.
Oznacza to też, że Sorcerer nie może korzystać z metamagicznego atutu Quicken Spell.
Ale uwaga, według PH II, istnieje wariant sorcerera metamagicznego. Może normalnie dodawać atuty metamagiczne do czarów (i korzystać z Quicken Spell), ale nie posoada chowańca.
O wszystkich mozliwych klasach napiszę później, z któtką charakterystyką. Bo troche tego jest.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
 |
 | |  |
Zook
Dołączył: 16 Wrz 2006 |
Posty: 15 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 14:11, 17 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
Ale można wykożystać action pointy żeby skrucić ten czas, zrestom czarodziej może je wykożystać żeby nie podnosić komurki na czary.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Beamhit
Machine God
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 157 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Nie 14:30, 17 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
No cóż, założę osobny temat o DnD, gdzie podam wam wszystkie ważne dane mechaniczne. Łącznie jak działają AP u mnie.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
krismilka
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 8 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 12:30, 18 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
Moja postać sorcerer
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Beamhit
Machine God
Dołączył: 13 Wrz 2006 |
Posty: 157 |
Przeczytał: 0 tematów
|
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
 |
Wysłany: Pon 13:16, 18 Wrz 2006 |
|
 |
|
 |
 |
[link widoczny dla zalogowanych]
To prawidłowy link.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 2
|
|
|
|  |