Forum Sesje RPG PBF Strona Główna


Sesje RPG PBF
Sesje u Beamhita
Odpowiedz do tematu
Vil Griffe
Wizard 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

- To może najpierw trochę poobserwujemy, popytamy, poszpiegujemy? – powiedział Vil głaszcząc Seta i Pimpusia. Pimpuś to było nowe imię sowoniedźwiedzia, jakie mu nadał na szybko Vil. – Nie musimy chyba zawsze robić wszystkiego na huuuuurrrrrrrraaaaaaa?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Urgoth
Barbarian 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

-Mamy tylko niecałe 7 dni pamiętacie? Potem nawet jak Alastor otworzył drzwi to zamkną się z powrotem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vil Griffe
Wizard 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

- Ależ nie Urgoth. Co siedem dni coś przestawia wszystko w podziemiach. Pewnie dlatego po dłuższej nieobecności i powrocie, sarkofag był zawsze ustawiony na zachód. Proponuję więc po ewentualnym zdobyciu szczątków, wrócić do kaeru, przestawić sarkofag i codziennie z bazy go spokojnie sprawdzać. Jak się przestawi, to znaczy ze mamy całe 7 dni na to, by pochować wszystkich na farmie , i wrócić do kaeru.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Urgoth
Barbarian 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

- OK You'r the boss (powiedział po orkowemu Urgoth) Dobra możemy tak zrobić tylko oby Alastor się nie rozmyślił co do otwierania drzwi.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabriel
Fighter 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

- No dobra wiemy już co robić. Ale co z tym "niedźwiadkiem". Chyba nie masz zamiaru trzymać go w klatce. Ja byłbym za sprzedaniem go lub wypuszczeniem. A co do całej tej sytuacji z Kullenem to zgadzam się z Villem. Lepiej poczekajmy na to co się wydarzy i sprawdzajmy codziennie kaer.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoroaster
Cleric of Heironeous 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

- Z tym zwierzaczkiem to możemy postąpić tak, że oddamy go na tresure, a później będziemy miećzwierze strażnicze - stwierdził Zor - Ale może lepiej będzie go jednak sprzedać - dodał po chwili.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Urgoth
Barbarian 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

-Dobra ale może się zajmijmy narazie znalezieniem rodziców Alastora a nie tym czymś. Może chodźmy do miasteczka, może czegoś się dowiemy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoroaster
Cleric of Heironeous 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

- Masz racje ruszajmy do miasteczka - stwierdził Zor i ruszył w kierunku miasteczka


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabriel
Fighter 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Gabriel ruszył za Zorem. Widać po nim było, że nad czymś myśli.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Beamhit
Machine God


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Drużyna bez większego problemu dotarłaby do wioski...

Jednakże nie było im dotrzeć w spokoju do miasteczka. Oto na drodze pojawiły się nieumarłe stwory!

Nie było to coś normalnego.Podobne szkarady nigdy tutaj nie występowały, a ewentualne chodzące zwłoki lub nekromantów szybko eliminowali wyznawcy Wee Jas.



Ale trzy trupy wyglądały na całkiem "żywe" i realne stwory. Zauważyły drużyne, i jak głupie ruszyły na nich.

[link widoczny dla zalogowanych]

[Inicjatywa:]
[Gabriel: 17]
[Urgoth: 14]
[Zombies: 14]
[Vil Griffe: 11]
[Zoroaster: 11]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabriel
Fighter 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Gabriel z młotem w ręku ruszył do przodu. Przbiegł kilka metrów [G G G G G G G G G G G G] i z orężem w ręku oczekiwał ataku martwiaków. - Nie dobiegajcie jeszcze do nich, niech Zor spróbuje je odpędzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Urgoth
Barbarian 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

- Nie ma znaczenia i tak zginą- wykrzyczał urgoth i zają miejsce obok Gabriela [G G G G G G G G G G G G]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Beamhit
Machine God


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zombiaki opuściły swoje łapy i ruszyły na poszukiwaczy przygód...

Pierwsze nie-martwe cielsko podeszło do półorka i wyprowadziło cios ze zgniłej łapy [Charge, Attack:18]. Cios trafił go prosto w klatkę, i był na tyle potężny, że łapa zombiaka aż się złamała [Damage: 4HP].

Dwa pozostałe podeszły do Gabriela. Pierwszy zamachnął się dwoma łapami [Charge, Attack: 7], ale te ciosy wojownik aparował na tarczy. Niestety, jego tarcza została na chwilę chwycona, co spowodowało, że cios drugiego martwiaka uderzył go mocno w bark [Charge, Attack: 18, Damage 5HP].

[link widoczny dla zalogowanych]

[Inicjatywa:]
[Gabriel: 17] Damage: 13 HP
[Urgoth: 14] Damage: 4 HP
[Zombies: 14]
[Vil Griffe: 11]
[Zoroaster: 11] Damage: 4 HP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Vil Griffe
Wizard 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Vil ruszył do przodu, pociagając za sobą malca [G, G, G, G, G, G]. Podczas ruchu wyciągnął magiczną różdżkę i wycelował w tego, który zranił Gabriela [Damage: 5HP].


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Zoroaster
Cleric of Heironeous 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zor ruszył się kilka metrów do przodu [4xG], po drodze wydobywając symbol Heironeous i zaczynając modlitwe do swego pana w wyższych planach.

Po kilku chwilach tej modlitwy dwa z trzech zmobi [2 i 3] chyba stwierdziły, że nie wiedzą po co one tu przyszły i zaczeły się rozglądać za dogodnym miejscem do spoczęcia i odpoczynku. W końcu jeden z nich dostrzegł wzgórek na którym stało rozłorzyste drzewo i warknął coś do dwóch pozostałych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabriel
Fighter 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Gabriel zauważył dziwne zachowanie martwiaków i odrazu zaatakował tego który wcześniej go ranił.[attack 12]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Beamhit
Machine God


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Zombie oberwał na tyle mocno, że dało się słyszeć jego pękające żebra. Ale najwyraźniej nie zrobiło to na nim żadnego wrażenia [Damage: 4 HP].

[Inicjatywa:]
[Gabriel: 17] Damage: 13 HP
[Urgoth: 14] Damage: 4 HP
[Zombies: 14] Damage: 1: 0 HP, 2: 0 HP, 3: 9 HP
[Vil Griffe: 11]
[Zoroaster: 11] Damage: 4 HP


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Urgoth
Barbarian 2


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Urgoth wykrzyczał zawołanie bojowe (niestety nikt nie zrozumiał) wpadł w szał i wyprowadził 2 potężne cięcia w zombiaki. [attack 14, 13] topór w jego dłoniach zmienił się w świszczącą smugę śmierci i trafił raz zombie 1 raz zombie 2


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Beamhit
Machine God


Dołączył: 13 Wrz 2006
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Topór zdecydowanie lepszą bronią, niż młot. Przynajmniej jeżeli chodzi o zombie [Damage: 12 HP i 11 HP].

Pierwszy Zombie zamachnął się swoją drugą łapą na półorka [Attack: 7], ale był to zbyt powolny atak, który półork mógł z łatwością uniknąć.

Pozostałe dwa zombie natychmiast się odwróciły i pokuśtykały na północ [G x6].

Vil wycelował swoją różdżką w zombie który nie uciekł. Ten padł "trupem" natychmiast gdy oberwał magicznym pociskiem [Damage 5 HP].

Gabriel i Urgoth, mogli teraz już bez większego problemu szarzować i dobijać pozostałych nieumarłych...

Chwilę później nie było już "żywych" zombie.

[Nagroda: po 133 exp na głowę]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabriel
Fighter 2


Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

No dobra może pójdziemy dalej powiedział Gabriel oglądając dokładnie zwłoki.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Age of Worms - część I
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 21 z 22  

  
  
 Odpowiedz do tematu